Αυτό είναι το εκπληκτικό και παράλληλα εντυπωσιακό νέο μοντέλο της Peugeot το οποίο πραγματικά πρόκειται για αμάξι από άλλο πλανήτη για τα στάνταρ της γνωστής γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Το RCZ, κυκλοφορεί πλέον και στην Ελλάδα, σε μια περίοδο που σίγουρα πολλοί θα ήθελαν να το αγοράσουν, λίγοι όμως πραγματικά μπορούν. Αν μη τι άλλο, η Γαλλική εταιρεία δεν θα μπορούσε να βρει καλύτερο τρόπο προκειμένου να γιορτάσει τα 200α της γενέθλια, αλλά και η ελληνική αντιπροσωπεία τα 22 συναπτά έτη που δραστηριοποιείται στη χώρα μας.
Και αυτός ο τρόπος δεν είναι άλλος φυσικά από ένα σπορτίφ σε χαρακτήρα και όμορφο σε σχεδίαση αυτοκίνητο, το οποίο μάλιστα ξεχωρίζει και από το γεγονός ότι αφήνει στην άκρη την πατροπαράδοτη αρίθμηση με νούμερα της Peugeot σηματοδοτώντας την αλλαγή στο εταιρικό προφίλ της μάρκας (σ.σ.: ο Λέων έχει νέα εμφάνιση και το λογότυπο είναι πλέον το motion & emotion).
Το RCZ λοιπόν έφθασε και επίσημα στην χώρα μας. Το μεγάλο του ατού γίνεται αντιληπτό από την πρώτη στιγμή και δεν είναι άλλο από την σχεδίαση που παραπέμπει σε ένα φουτουριστικό κουπέ (σ.σ.: δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι οι αλλαγές που έγιναν στο πρωτότυπο είναι ελάχιστες). Την παράσταση φυσικά κλέβει η εντυπωσιακή οροφή με την διπλή κύρτωση. Εξίσου εντυπωσιακό είναι και το εσωτερικό, το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει δύο επιβάτες κανονικού αναστήματος, ενώ όπως είναι αναμενόμενο οι πίσω θέσεις προϋποθέτουν τόσο πολλές παραχωρήσεις, που μάλλον το 2+2 είναι θεωρητικό. Βέβαια, το αντιστάθμισμα είναι ένας άκρως εντυπωσιακός χώρος αποσκευών, η χωρητικότητα του οποίου κυμαίνεται από 321 έως 629 λίτρα.
Η γκάμα των κινητήρων αποτελείται από δύο εκδόσεις του υπερτροφοδοτούμενου 1.600αρη THP των Γάλλων, ο οποίος αποδίδει 156 ίππους και συνδυάζεται με εξάρι κιβώτιο (χειροκίνητο ή αυτόματο), ενώ τον Οκτώβριο θα ακολουθήσει η έκδοση των 200 ίππων. Το 2011 αναμένεται και η υβριδική έκδοση Hybrid 4, η οποία, χάρη στην αρχιτεκτονική του συστήματος κίνησης, προσφέρει χαρακτηριστικά τετρακίνησης, δυστυχώς όμως εξαιτίας του ότι η κύρια μονάδα είναι ένας πετρελαιοκινητήρας, οι ελληνικές προοπτικές (τουλάχιστον μέχρι στιγμής) είναι δυσοίωνες.
Σε ότι αφορά τώρα τις τιμές η αρχική έκδοση με ένα πλήρες επίπεδο εξοπλισμού τιμάται στα 29.880 ευρώ, απαλλαγμένη μάλιστα από τον φόρο πολυτελείας. Αυτό δεν ισχύει για την πλουσιότερη επετειακή έκδοση Yearling, που φτάνει στα 33.880 ευρώ, τη στιγμή που η έκδοση των 200 ίππων κοστίζει 34.880 ευρώ. Θα πρέπει να σημειώσουμε τέλος ότι το RCZ θα διατίθεται σε 7 χρώματα, ενώ προσφέρονται και αρκετές δυνατότητες εξατομίκευσης της εμφάνισης του. _Σ.Τ.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μαρμαρινός
Το RCZ, κυκλοφορεί πλέον και στην Ελλάδα, σε μια περίοδο που σίγουρα πολλοί θα ήθελαν να το αγοράσουν, λίγοι όμως πραγματικά μπορούν. Αν μη τι άλλο, η Γαλλική εταιρεία δεν θα μπορούσε να βρει καλύτερο τρόπο προκειμένου να γιορτάσει τα 200α της γενέθλια, αλλά και η ελληνική αντιπροσωπεία τα 22 συναπτά έτη που δραστηριοποιείται στη χώρα μας.
Και αυτός ο τρόπος δεν είναι άλλος φυσικά από ένα σπορτίφ σε χαρακτήρα και όμορφο σε σχεδίαση αυτοκίνητο, το οποίο μάλιστα ξεχωρίζει και από το γεγονός ότι αφήνει στην άκρη την πατροπαράδοτη αρίθμηση με νούμερα της Peugeot σηματοδοτώντας την αλλαγή στο εταιρικό προφίλ της μάρκας (σ.σ.: ο Λέων έχει νέα εμφάνιση και το λογότυπο είναι πλέον το motion & emotion).
Το RCZ λοιπόν έφθασε και επίσημα στην χώρα μας. Το μεγάλο του ατού γίνεται αντιληπτό από την πρώτη στιγμή και δεν είναι άλλο από την σχεδίαση που παραπέμπει σε ένα φουτουριστικό κουπέ (σ.σ.: δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι οι αλλαγές που έγιναν στο πρωτότυπο είναι ελάχιστες). Την παράσταση φυσικά κλέβει η εντυπωσιακή οροφή με την διπλή κύρτωση. Εξίσου εντυπωσιακό είναι και το εσωτερικό, το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει δύο επιβάτες κανονικού αναστήματος, ενώ όπως είναι αναμενόμενο οι πίσω θέσεις προϋποθέτουν τόσο πολλές παραχωρήσεις, που μάλλον το 2+2 είναι θεωρητικό. Βέβαια, το αντιστάθμισμα είναι ένας άκρως εντυπωσιακός χώρος αποσκευών, η χωρητικότητα του οποίου κυμαίνεται από 321 έως 629 λίτρα.
Η γκάμα των κινητήρων αποτελείται από δύο εκδόσεις του υπερτροφοδοτούμενου 1.600αρη THP των Γάλλων, ο οποίος αποδίδει 156 ίππους και συνδυάζεται με εξάρι κιβώτιο (χειροκίνητο ή αυτόματο), ενώ τον Οκτώβριο θα ακολουθήσει η έκδοση των 200 ίππων. Το 2011 αναμένεται και η υβριδική έκδοση Hybrid 4, η οποία, χάρη στην αρχιτεκτονική του συστήματος κίνησης, προσφέρει χαρακτηριστικά τετρακίνησης, δυστυχώς όμως εξαιτίας του ότι η κύρια μονάδα είναι ένας πετρελαιοκινητήρας, οι ελληνικές προοπτικές (τουλάχιστον μέχρι στιγμής) είναι δυσοίωνες.
Σε ότι αφορά τώρα τις τιμές η αρχική έκδοση με ένα πλήρες επίπεδο εξοπλισμού τιμάται στα 29.880 ευρώ, απαλλαγμένη μάλιστα από τον φόρο πολυτελείας. Αυτό δεν ισχύει για την πλουσιότερη επετειακή έκδοση Yearling, που φτάνει στα 33.880 ευρώ, τη στιγμή που η έκδοση των 200 ίππων κοστίζει 34.880 ευρώ. Θα πρέπει να σημειώσουμε τέλος ότι το RCZ θα διατίθεται σε 7 χρώματα, ενώ προσφέρονται και αρκετές δυνατότητες εξατομίκευσης της εμφάνισης του. _Σ.Τ.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μαρμαρινός
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου