Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Μήνυμα παραμονής από Μιραλάς!

Παρά τις φήμες που ακούγονται πως ο Κέβιν Μιραλάς θέλει να φύγει από τον Ολυμπιακό το προσεχές καλοκαίρι, ο ίδιος τις διάψευσε κατηγορηματικά και δήλωσε πολύ ευχαριστημένος στο λιμάνι.


Αναλυτικά η συνέντευξη του Βέλγου επιθετικού στο «France Football»:
-Κέβιν, βρίσκεσαι με την ομάδα σου στην κορυφή της βαθμολογίας, έχετε ακόμα μπροστά σας το Κύπελλο και εσύ μόνος σου έχεις σημειώσει 18 γκολ σε 21 παιχνίδια. Τι άλλο μπορείς να ζητήσεις;
«Εντάξει, συμβαίνουν αυτά. Είμαι ήρεμος. Πέρυσι σημείωσα 14 γκολ. Ήθελα να κάνω το ίδιο και φέτος. Από τη στιγμή που είχα πιάσει τα 14 νωρίτερα, σκέφτηκα ότι μπορούσα να ξεπεράσω την προηγούμενη επίδοσή μου. Τα κατάφερα με τα τέσσερα γκολ που σημείωσα κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης. Πραγματοποιήσαμε πολύ καλή σεζόν, παρόλο που αντιμετωπίσαμε προβλήματα στην αρχή».

-Σου έχει δώσει συγχαρητήρια ο Βαλβέρδε;

«Δεν είναι προπονητής που μιλάει πολύ. Έχει έρθει απλά να μου πει ότι δεν πρέπει να εκτελώ εγώ τα πέναλτι».

-Η επιτυχία σου φέτος θεωρείς ότι θα σου ανοίξει πόρτες το καλοκαίρι;

«Πράγματι, υπάρχουν πολλές ομάδες που έχουν δείξει ενδιαφέρον, αλλά νιώθω πολύ καλά εδώ. Η ομάδα μου έδειξε εμπιστοσύνη όταν τα πράγματα είχαν αρχίσει να πηγαίνουν άσχημα για μένα. Επιπλέον, αμείβομαι πολύ καλά. Δεν θέλω να φύγω από αυτό το περιβάλλον. Αρέσει μάλιστα και στην οικογένειά μου. Θα ήθελα να μείνω για άλλη μια σεζόν»!

-Στην πραγματικότητα, όμως, η Ελλάδα δεν ήταν και ο αγαπημένος σου προορισμός…

«Η αλήθεια είναι ότι δεν προόριζα τον εαυτό μου για εκεί. Μετά τη Σεντ- Ετιέν, όμως, αναζητούσα νέες προκλήσεις, μακριά από εδώ. Οι εμφανίσεις μου στην Ελλάδα με βοήθησαν να επιστρέψω στην εθνική ομάδα και να μιλούν για μένα».

-Για το τέλος, πες μας για τον Τζιάνι Μπρούνο, ο οποίος βαδίζει στα βήματά σου (από την Σταντάρ Λιέγης πήγε στη Λιλ)

«Τον ξέρω πολύ καλά. Είναι πραγματικός σκόρερ. Κάνει ωραία πράγματα και έχει πραγματοποιήσει εντυπωσιακή πρόοδο. Ελπίζω στο μέλλον να μην κάνει τα ίδια λάθη με μένα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: