Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

ΤΙ ΘΑ ΕΛΕΓΑΝ ΑΝ ΖΟΥΣΑΝ;

Τους τελευταίους μήνες η πατρίδα μας ΄ζεί εποχές δικτατορίας ,κατοχής και εμφυλίου.
   Σκεφτείτε μόνο τα ονόματα που άφησαν ιστορία στη χώρα μας (είτε ως τύραννοι,είτε ως επαναστάτες,είτε ως απελευθερωτές)τι θα έλεγαν αν ζούσαν ή αν έβλεπαν τη κατάσταση που έχει βρεθεί η Ελλάδα; Ας ξεκινήσουμε να φανταστούμε τι θα έλεγε το κάθε ιστορικό πρόσωπο για την εξευτελιστική κατάσταση που έχει βρεθεί η χώρα μας.

  Λεωνίδας:Θυσίασα άδικα 300 άνδρες για να καταντήσουν τη χώρα ένα μεγάλο "μπουρδέλο"
   Κολοκοτρώνης:Τι άλλο να περιμένεις από αυτούς;Εδώ εγώ που πολέμησα για την ελευθερία ,με κλείσανε φυλακή.
   Ελ.Βενιζέλος:Εγώ προσπάθησα για μια μεγάλη Ελλάδα και αυτή την κατάντησαν μικρή.
  Μεταξάς:Εγώ τουλάχιστον αν και δικτάτορας,είπα ένα μεγάλο όχι στο Χίτλερ,αυτοί όχι μόνο δεν αντιστέκονται αλλά τα πουλάνε κιόλας.
  Βελουχιώτης:Λογική ροή των πραγμάτων.Εγώ που προσπάθησα να ενώσω τους Έλληνες ,αυτοί μου έκοψαν το κεφάλι με μίσος.
Παπαδόπουλος:Και λέγανε εμένα φασίστα.Αυτοί είναι χειρότεροι
Καραμανλής:Τους έβαλα στην Ευρώπη να γίνουν Ευρωπαίοι και αυτοί κατάντησαν τριτοκοσμικοί.
Ανδρέας Παπανδρέου:Μου κατέστρεψε ότι έχτισα.Πάντα έτσι έκανε από τότε που ήταν μικρός.Χαλούσε τα παιχνίδια που του έπαιρνα.
Παναγούλης:Και τους έλεγα και συντρόφους,αυτοί έγιναν χειρότεροι και από τη χούντα.
   Τα λόγια των ιστορικών προσώπων έχουν ειρωνική διάθεση για τη κατάσταση που ζει η χώρα μας.
Επιμέλεια:Τάσος Παπαδάκης
  

Δεν υπάρχουν σχόλια: