Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

Oτσόα: «Ήμουν σε επαφή με Ολυμπιακό»


Ο Γκιγιέρμο Οτσόα ήταν ένας από τους τερματοφύλακες που είχε απασχολήσει τον Ολυμπιακό, προτού όμως συμφωνήσει με τον Φράνκο Κοστάντσο. Ο Μεξικανός γκολκίπερ θα συνεχίσει πλέον την καριέρα του στην Αζαξιό και σε δηλώσεις του στην L'Equipe παραδέχτηκε πως βρισκόταν σε επαφή με τον Ολυμπιακό:


«Ήμουν σε επαφή με Παρί Σεν Ζερμέν και τον Ολυμπιακό, όπως και δύο ομάδες από την Ισπανία και την Τουρκία. Αλλά μετά το σκάνδαλο με το ντόπινγκ, όλες οι ομάδες διέκοψαν τις διαπραγματεύσεις μαζί μου, χωρίς να γνωρίζει τα τελικά αποτελέσματα από τις εξετάσεις μου.

Η Αζαξιό ήταν η μόνη ομάδα που με υποστήριξε και μου έκανε προσφορά για να παίξω στη Γαλλία. Καταλαβαίνω επίσης τους άλλους συλλόγους. Δεν τους κατηγορώ καθόλου. Όλα όμως πήγαν πολύ καλά και τελείωσε το όλο θέμα».

Πηγή: gavros.gr
ΕΠιμέλεια: Δημήτρης Μαρμαρινός

Δεν υπάρχουν σχόλια: