Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Η Βίβιαν στο Onsports.gr


Της αρέσει να έχει πάντα μαζί το άρωμα της και ένα σετ εσώρουχα  για… απρόβλεπτες καταστάσεις.

Υποστηρίζει την Εθνική Ελλάδας και τρέφει ιδιαίτερη αδυναμία στον Ολυμπιακό. Έχει περάσει βραδιά πάθους με ποδοσφαιριστή, ο οποίος αγωνίζεται σε ομάδα του εξωτερικού, αλλά κρατάει μυστικό το όνομα του. Η Βίβιαν Ιωακείμ όμως μας αποκαλύπτει ποιον αθλητή θεωρεί γοητευτικό. Τον Κώστα Μήτρογλου!
-Ποιο είναι το δυνατό σημείο της Βίβιαν;
«Η ίδια η Βίβιαν».
-Για ποιο πράγμα έχεις μετανιώσει περισσότερο στην ζωή σου;
«Για ένα λάθος που λίγο έλειψε να με «γκρεμίσει» κυριολεκτικά… Μιλάω για την ταινία (σ.σ. με την Μαριάννα Ντούβλη) που ένας στιγμιαίος αυθορμητισμός με οδήγησε σε πολλά δύσκολα κοινωνικά μονοπάτια».
-Με τι πεισμώνεις στη ζωή σου;
«Με τις αποτυχίες μου».
-Η πιο μεγάλη απόλαυση στην ζωή σου είναι…
«Ένα ποτήρι σαγκρία, η μουσική που λατρεύω, αγκαλιά με τις γάτες μου και άπειρα ταξίδια του μυαλού μου».
-Τι έχεις πάντα  στην τσάντα σου όταν ταξιδεύεις ή βγαίνεις για διασκέδαση;
«Το άρωμα μου και ένα σετ εσώρουχα, γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι θα συμβεί όσο είσαι εκτός του σπιτιού σου».
-Σε έχουν κερατώσει; Αν ναι πως αντέδρασες;
«Ναι, με έχουν κερατώσει. Ποτέ όμως δεν κατάλαβα γιατί πρέπει κάποιος άνδρας να κρύβεται στην προσπάθεια του να πάει στο κρεβάτι με άλλη γυναίκα, ενώ θα μπορούσε να κάνει τα πράγματα πιο απλά. Όπως να χωρίσει και μετά ας κάνει ότι θέλει».
-Κοιλιακοί, χρήμα και ξερό ψωμί ή μυαλό και αγάπη ζητάς από μια σχέση;
«Κοιλιακούς εννοείται και ξερό ψωμί. Αλλά και να μην έχει με λίγη γυμναστική θα την διορθώσουμε την κατάσταση. Επίσης θέλω και αγάπη και μυαλό. Γενικότερα θέλω ένα καλό πακέτο».
-Ποιον Έλληνα αθλητή θεωρείς πιο γοητευτικό;
«Δεν ξέρω πως θα ακουστεί αλλά εμένα μου αρέσει ο Κώστας Μήτρογλου. Με τρελαίνει το στυλ του».
-Έχεις περάσει «καυτή» νύχτα με ποδοσφαιριστή;
«Ναι και τώρα αγωνίζεται σε ομάδα του εξωτερικού. Το όνομα ας μην το πω καλύτερα γιατί ήδη ακούγονται πολλά για εκείνον».
-Τι ομάδα είσαι;
«Εθνική Ελλάδας αλλά τρέφουμε και μια αδυναμία στον Ολυμπιακό».
-Πόσο συχνά πηγαίνεις στο γήπεδο και ποιο είναι το αγαπημένο σου άθλημα;
«Όποτε υπάρχει ελεύθερος χρόνος από τις υποχρεώσεις μου όλο και σε κάποιο γήπεδο θα βρεθώ. Το αγαπημένο μου άθλημα είναι το σεξ. Αστειεύομαι. Το ποδόσφαιρο, ο βασιλιάς των σπορ».
-Τι είναι αυτό που σε κάνει να παρακολουθείς έναν αγώνα;
«Ο ανταγωνισμός αλλά και το αποτέλεσμα που καμιά φορά είναι άλλο από αυτό που περιμένεις. Για να είμαι όμως 100%  ειλικρινής, ένα ωραίο σώμα θα με καθηλώσει μπροστά από την τηλεόραση μου ή στο γήπεδο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: