Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Ανακοίνωση εξέδωσε ο Νικόλας Πατέρας


Ο Νικόλας Πατέρας δεν άφησε ούτε δευτερόλεπτο να πάει χαμένο και ο πρώην πρόεδρος του Παναθηναϊκού εξέδωσε ανακοίνωση, στην οποία χαρακτηρίζει «σεναριογράφο» τον Αχιλλέα Μπέο.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Ο κ. Μπέος εκτός από πετυχημένος παράγοντας, πολυτάλαντος και λαλίστατος μας απέδειξε σήμερα ότι είναι και εξαιρετικός σεναριογράφος. Επαναλαμβάνω ότι δεν έχω δώσει κασέτες σε οποιονδήποτε διότι δεν έχω κασέτες στην κατοχή μου. Εάν είχανε έρθει κασέτες στην κατοχή μου, θα τις είχα παραδώσει στον αρμόδιο εισαγγελέα. Τέλος, όσον αφορά τους συκοφαντικούς σε βάρος μου χαρακτηρισμούς του κ. Μπέου θα επιληφθεί του θέματος η δικαιοσύνη, όπου θα κληθεί να αποδείξει τους ισχυρισμούς του».

Πηγή: gazzetta.gr
Επιμέλεια: Στασινή Φύτρου

Δεν υπάρχουν σχόλια: