Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

Αφιέρωμα της UEFA στον Νίνη

Ενα σούπερ αφιέρωµα στον Σωτήρη Νίνη φιλοξένησε χθες η ισπανική έκδοση της ιστοσελίδας της UEFA. Υστερα από µία σύντοµη εισαγωγή η ιστοσελίδα άφησε τον ίδιο τον Νίνη να... συστηθεί: «Είµαι ποδοσφαιριστής της οµάδας.


Μου αρέσει το ίδιο να δίνω µία ασίστ για το νικητήριο γκολ όσο το να σκοράρω. Εχω τις αδυναµίες µου, αλλά δεν τις αποκαλύπτω. Δουλεύω σκληρά για να τις διορθώσω». Για τις µεταγραφικές φήµες που έχουν ακουστεί είπε: «Ξέρω πως υπάρχουν πολλοί που ενδιαφέρονται για εµένα και µε έχουν στο στόχαστρό τους. Εχω ζήσει αρκετό καιρό µε τα µεταγραφικά σενάρια, αλλά αυτό δεν απασχολεί το µυαλό µου».

Για τον «el Ninio» µίλησε και ο Φερέιρα: «Αν συνεχίσει να δουλεύει και να προοδεύει σίγουρα θα παίξει στο υψηλότερο επίπεδο. Οσο για την θέση του στο γήπεδο; Μόνο ο χρόνος θα δείξει αν θα παίζει στα πλάγια ή ως παίκτης πίσω από τους επιθετικούς». Από την πλευρά του ο Γκοβού είπε: «Εχει πολλή ενέργεια και µπορεί να παίξει πίσω από τους επιθετικούς ή στα φτερά».

επιμέλεια: Δημήτρης Μαρμαρινός

Δεν υπάρχουν σχόλια: