Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Παραιτήθηκε από το ΔΝΤ ο Στρος Καν

Την παραίτησή του υπέβαλε, με γραπτή επιστολή, ο Ντομινίκ Στρος Καν από την προεδρία του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.

«Με ανείπωτη θλίψη αναγκάζομαι σήμερα να παρουσιάσω στο διοικητικό συμβούλιο την παραίτησή μου από το ΔΝΤ. Τη στιγμή αυτή στις σκέψεις μου είναι η σύζυγός μου, την οποία αγαπώ περισσότερο από τίποτε άλλο, τα παιδιά μου, την οικογένειά μου και τους φίλους μου. Σκέφτομαι επίσης τους συναδέλφους μου στο ΔΝΤ, με τους οποίους καταφέραμε σπουδαία πράγματα κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών» αναφέρει ο Στρος Καν στην επιστολή του προς το ΔΝΤ και προσθέτει ότι αρνείται όλες τις κατηγορίες που του αποδίδονται.

«Θέλω να προστατέψω το ΔΝΤ το οποίο υπηρέτησα με τιμή και αφοσίωση... Θέλω να αφιερώσω όλη μου τη δύναμη, όλο μου το χρόνο και όλη μου την ενέργεια για να αποδείξω την αθωότητά μου».

Το ΔΝΤ όπως ενημερώνει στο προσεχές μέλλον θα επιλέξει νέο επικεφαλής και στο μεσοδιάστημα τη θέση του γενικού διευθυντή τη διατηρεί ο Τζον Λίπσκι.

Την ίδια ώρα, οι δικηγόροι του, Στρός Καν, που έχει προφυλακιστεί για σεξουαλική επίθεση και απόπειρα βιασμού εις βάρος καμαριέρας του ξενοδοχείου στο οποίο διέμενε, έχουν καταθέσει αίτημα αποφυλάκισης του προβεβλημένου πελάτη τους, με καταβολή εγγύησης 1.000.000 δολαρίων.
Στην ίδια αίτηση, όπως αποκαλύφθηκε χθες από δικαστικά έγγραφα, προτείνεται ο κατ' οίκον περιορισμός αλλά και η 24ωρη ηλεκτρονική παρακολούθηση μέσω κλειστού κυκλώματος, του Στρος Καν.

Όπως ενημέρωσε αξιωματούχος από το Γραφείο της Εισαγγελίας της Περιοχής του Μανχάταν, η ακρόαση για το νέο αίτημα αποφυλάκισης με την καταβολή εγγύησης από τους συνηγόρους του Γάλλου επικεφαλής του ΔΝΤ, θα διεξαχθεί την Πέμπτη.

Η 32χρονη καμαριέρα που τον κατηγορεί για βιασμό δήλωσε ότι θα καταθέσει εναντίον του παρόλο που «φοβάται» από τότε που ανακάλυψε ποιος είναι.

Εν τω μεταξύ οι αρχές στη φυλακή Ράϊκερς όπου κρατείται ο Ντομινίκ Στρος Καν έχουν λάβει όλα τα μέτρα για την προστασία του έγκλειστου, συμπεριλαμβανομένου και του ενδεχόμενου της απόπειρας αυτοκτονίας, όπως ενημέρωσε τους δημοσιογράφους αξιωματούχος της Εισαγγελίας.

Επιμέλεια: Χρυσόστομος Βουλγαρόπουλος
Αναδημοσίευση: newsbomb.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: