Τρίτη 3 Μαΐου 2011

"Βγές να σε γα...ω!"





Χαμός σήμερα το πρωί στο άντρο της δημοκρατίας μας (sic), τη Βουλή των Ελλήνων!

Ο πρώην υπουργός Εθνικής Άμυνας και βουλευτής της ΝΔ, Ευάγγελος Μεϊμαράκης ενεπλάκη σε οξύ φραστικό επεισόδιο και λίγο έλειψε να πιαστεί στα χέρια με τον βουλευτή του ΛΑΟΣ Ι.Κοράντης.


Αιτία ήταν η... καλημέρα του Ι. Κοράντη προς τον Ευ. Μεϊμαράκη, καλημέρα η οποία προκάλεσε τη μήνιν του πρώην υπουργού.

Αναλυτικά ο διάλογος μεταξύ των 2 ανδρών:

Κοράντης: Καλημέρα

Ε. Μεϊμαράκης:- Μου λες και καλημέρα εμένα ρε αλήτη, περιθωριακέ, εσύ που θες να με πας στο ειδικό δικαστήριο;

Ο βουλευτής του ΛΑΟΣ έμεινε εμβρόντητος και δεν απάντησε,όμως ο Μειμαράκης συνέχισε:

"- Σκα..μαλ... καραγκιόζη έλα έξω, βγες έξω να σε γ..."

Οι παρευρισκόμενοι βουλευτές δεν πίστευαν στα αυτιά τους, ενώ στη συνέχει ο Ευ. Μεϊμαράκης δήλωσε επίσημα:

"Δε λέω ούτε καλημέρα σε όσους θέλουν να με πάνε στην προανακριτική και λένε ότι τα πήρα".

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ, Γ. Καρατζαφέρης, τόνισε ότι:

"Με τον εν λόγω κύριο, εγώ δεν θα ασχοληθώ. Είναι θέμα αν θα ασχοληθεί ο αρχηγός του. Εγώ ασχολούμαι με τους δικούς μου βουλευτές".

Ρε τι γίνεται στην ελληνική Βουλή.... Αυτό είναι το ήθος της πολιτικής μας...

Επιμέλεια: Χρυσόστομος Βουλγαρόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: