Η μεγάλη και ιστορική Μπαρτσελόνα "χτυπήθηκε" και εκείνη από την παγκόσμια οικονομική κρίση. Οι "μπλαουγκράνα" συμφώνησαν με την εταιρία «Qatar Foundation» να την διαφημίζουν για τα επόμενα έξι χρόνια(σ.σ.: ιδρύθηκε το 1995 από τον Εμίρη του Κατάρ, Σεϊχη Χαμάντ Μπιν Χαλιφά Αλ Τανί και προωθεί την εκπαίδευση, την έρευνα και την ανάπτυξη).
Οι οπαδοί της Μπάρτσα αποκαλούσαν εδώ και πολλά χρόνια τη φανέλα της ομάδας τους "αμόλυντη" μιας και δεν είχε μπει ποτέ ξανά στην ιστορία του συλλόγου χορηγός. Μετά από 111 χρόνια λοιπόν λαμπρής ιστορίας δίχως διαφημίσεις, η Μπαρτσελόνα αναγκάζεται να αλλάξει τακτική και φιλοσοφία, με την εταιρία από το Κατάρ να γίνεται ο πρώτος χορηγός που θα τοποθετηθεί στην βαριά φανέλα της ομάδας της Βαρκελώνης. Η ομάδα λοιπόν θα έχει ετήσιες αποδοχές 30 εκατ. ευρώ για 6 χρόνια από φέτος, με το συνολικό ποσό που θα μπει στα ταμεία της ομάδας να ανέρχεται στα 180 εκατ. ευρώ. Ποσό διόλου μη σημαντικό, μιας και όπως ανέφερε και ο Πρόεδρος της ομάδας, η οικονομική κατάσταση στα ταμεία της Μπαρτσελόνα είναι σε άσχημη κατάσταση, με πληροφορίες να αναφέρουν πως η μαύρη "τρύπα" ανέρχεται στα 400εκατ. ευρώ.
Το λογότυπο της "UNICEF" που ήταν μέχρι τώρα στην φανέλα της Μπάρτσα θα παραμείνει, με τον σύλλογο της Ισπανίας μάλιστα να μην σταματά την χορήγηση 1.5 εκατ. ευρώ που προσφέρει κάθε χρόνο για το καλό των παιδιών όλου του κόσμου. Στην φωτό δεξιά είναι τα σημεία που θα τοποθετηθούν τα λογότυπα της εταιρίας από το Κατάρ στην εμφάνιση της Μπαρτσελόνα.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μαρμαρινός
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου