Πληροφορίες εντός.
Αυτός θα μπορούσε να είναι ο τίτλος "μικρής αγγελίας" για την δημόσια περιουσία που αναμένεται να αξιοποιηθεί άμεσα, αφού ως προς αυτήν συμφωνούν απολύτως κυβέρνηση και τρόικα!
Σύμφωνα με την εφημερίδα "Τα Νέα" , "θα δημιουργηθεί μία εταιρεία στην οποία θα ενταχθούν τα ακίνητα φιλέτα, προκειμένου να αξιοποιηθούν στη συνέχεια µε διάφορους τρόπους, σύµφωνα µε τους σχεδιασµούς της κυβέρνησης.
Πηγές του υπουργείου Οικονομικών αναφέρουν ότι αφού δημιουργηθεί η εν λόγω εταιρεία είτε θα µετοχοποιηθεί είτε θα χρησιμοποιηθούν τα περιουσιακά της στοιχεία ως εγγύηση για να δανειστεί το ελληνικό Δηµόσιο. Ο δανεισµός αυτός θα χρησιμοποιηθεί στη συνέχεια για την επαναγορά οµολόγων του ελληνικού Δηµοσίου σε µειωµένη τιµή και τη διαγραφή έτσι αντίστοιχου χρέους."
Μέχρι το τέλος Μαρτίου θα διαμορφωθεί το σχέδιο µε βάση το οποίο θα γίνει η αξιοποίηση, ως το τέλος Ιουνίου θα έχει ολοκληρωθεί µια πρώτη καταγραφή ακινήτων προς αξιοποίηση και ως το τέλος Δεκεμβρίου θα γίνει µια δεύτερη καταγραφή ακινήτων.
Στην τελευταία συνεδρίαση πάντως της Διυπουργικής Επιτροπής Αποκρατικοποιήσεων τον Δεκέμβριο είχε εγκριθεί ένα πρώτο πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων, το οποίο αναμένεται να αναθεωρηθεί μέσα στο προσεχές διάστημα.
Σε αυτό περιλαμβάνεται:
- το αεροδρόμιο του Ελληνικού,
- ο χώρος που είχε δημιουργηθεί για το εργοτάξιο (αριστερά κάτω στη φωτογραφία) για την κατασκευή της γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου,
- η αξιοποίηση της συμμετοχής του Δημοσίου στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ακίνητης περιουσίας του ομίλου ΟΣΕ.
-η πώληση της συμμετοχής του Δημοσίου στο καζίνο της Πάρνηθας,
-η παράταση της σύμβασης παραχωρήσεως του ΟΠΑΠ και διαχειρίσεως της συμμετοχής του Δημοσίου.
- η αναζήτηση στρατηγικού επενδυτή για τον Οργανισμό Διεξαγωγής Ιπποδρομιών Ελλάδος
- η είσοδος στρατηγικού επενδυτή στα κρατικά λαχεία (Εθνικό, Λαϊκό).
- η αξιοποίηση της συμμετοχής του Δημοσίου στις ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ, σε ΔΕΠΑ και ΔΕΣΦΑ και την αναζήτηση στρατηγικών εταίρων για τα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα, την ΛΑΡΚΟ και τα ΕΛΤΑ.
- η επέκταση της συμβάσεως παραχώρησης του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών
-η επέκταση συμβάσεων παραχωρήσεως στην Αττική Οδό και την Εγνατία Οδό.
-η ιδιωτικοποίηση 11 περιφερειακών οργανισμών λιμένων και η παραχώρηση 850 μαρίνων.
Ο υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου ξεκαθάρισε πως η κυβέρνηση σχεδιάζει να "αξιοποιήσει" και όχι να εκποιήσει δηµόσια γη!
Επιμέλεια: Χρυσόστομος Βουλγαρόπουλος
Αναδημοσίευση από: www.newsbomb.gr
2 σχόλια:
h Akropolh kai o Parthenwnas posa les na pianoyn???
Κώστας
καλά πλάκα κάνουμε; τόσα νησάκια έχουμε ας ξεκινήσουμε από αυτά. η ακρόπολη και ο παρθενώνας είναι ιστορικά μνημεία. ας τα αφήσουμε για το τέλος όταν δε θα έχουμε να ξεπουλήσουμε τίποτα άλλο!
Δημοσίευση σχολίου