Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

"Το μέλλον μου μαζί σας"! (vids)


Σε μία ομιλία προς τους οπαδούς από τα βάθη της καρδιάς του, ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς ξεκαθάρισε πως θα κάνει τα πάντα για να παραμείνει στον Παναθηναϊκό! Υποδοχή ηρώων από τον κόσμο. Δείτε αποκλειστικά video από το gazzetta.gr και φωτογραφίες.

Κατά την αναχώρηση της ομάδας του Παναθηναϊκού για το ΣΕΦ, έξω από το ξενοδοχείο είχαν βρεθεί κοντά στους 1.000 οπαδούς της ομάδας, ζητώντας τη νίκη και την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Μάλιστα όλοι τόνιζαν πως θα βρίσκονται το βράδυ και πάλι στο Caravel, είτε κερδίσουν, είτε χάσουν, ως ένδειξη σεβασμού και ευγνωμοσύνης για όλα όσα έχει χαρίσει στον κόσμο αυτή η ομάδα.

Έτσι και έγινε, μιας και παρά την απώλεια του τίτλου, ο κόσμος του «τριφυλλιού» έκανε πράξη την υπόσχεσή του και βρέθηκε και πάλι μαζικά στο ξενοδοχείο για να αποθεώσει τον Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς, τον Δημήτρη Ιτούδη που βούρκωσε από τη συγκίνηση και τους παίκτες του. Να τους αποθεώσει και να τους υποδεχθεί σαν να έχουν πάρει το πρωτάθλημα.

Πήγε να... γκρεμίσει το Caravel ο Ομπράντοβιτς...

Με το που έφτασε η αποστολή του «τριφυλλιού» ο κόσμος που ξεπερνούσε τους 500 αποθέωσε τους πάντες, ωστόσο εκεί που έγινε πραγματικά χαμός, ήταν όταν ο Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς ανέβηκε στο λόμπι και μίλησε. Επικράτησε νεκρική σιγή για να τον ακούσουν και ο Σέρβος έκανε το καλύτερο δώρο στον κόσμο, καλύτερο και από την κατάκτηση του τίτλου λέγοντας: «Από τα βάθη της καρδιάς μου θέλω να σας ευχαριστήσω. Τόσα χρόνια όλους τους τίτλους τους παίρναμε για εσάς. Να ξέρετε ότι θα κάνω τα πάντα για να μείνουμε μαζί. Το μέλλον μου είναι εδώ μαζί σας». Όπως ήταν φυσικό με το που ακούστηκε αυτό επικράτησε χαμός, με τον κόσμο να μην σταματά να τραγουδά το όνομα του Ομπράντοβιτς.

Στην συνέχεια ο Σέρβος επισήμανε: «Ποτέ δεν υποσχεθήκαμε τίποτα, αυτό που θέλω είναι να κάνουμε τα πάντα για να μείνουν οι παίκτες εδώ. Η καρδιά μου, το σπίτι μου και η ζωή μου είναι εδώ»!














gazzetta.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια: