Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

Βιεϊρίνια: «Μόνο ο ΠΑΟΚ για μένα»

Στο ενδιαφέρον ομάδων του εξωτερικού για τον ίδιο αναφέρθηκε με δηλώσεις του ο Αντελίνο Βιεϊρίνια. Ο Πορτογάλος άσος του "δικεφάλου" τόνισε ότι θα τιμήσει το συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ και δεν πρόκειται να μετακινηθεί πριν την λήξη του!

Ο Πορτογάλος τοποθετήθηκε για το θέμα στην εφημερίδα Metrosport και δήλωσε μεταξύ άλλων:

«Το έμαθα όταν γύρισα από τις διακοπές μου, δεν γνώριζα τίποτα. Δεν έχω μιλήσει ούτε καν με τον μάνατζέρ μου. Το ενδιαφέρον των ομάδων για μένα το θεωρώ λογικό, αφού αυτό σημαίνει ότι κάνω καλά τη δουλειά μου. Αυτή τη στιγμή, όμως, μόνο ο ΠΑΟΚ είναι στο μυαλό μου και το πώς θα μπορέσουμε να πετύχουμε τους στόχους μας. Έχω συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ και θα το τιμήσω».

επιμέλεια: Δημήτρης Μαρμαρινός

Δεν υπάρχουν σχόλια: